sâmbătă, 24 martie 2012

EL2012 R4: Team Germany vs Team Romania



Tocmai mi-am inchieiat participarea la turneul de sah organizat pe chess.com intre echipa Romaniei si echipa Germaniei si ma pot lauda ca mi-am facut datoria fata de patrie si am adus acasa cele 2 puncte posibile :) Yay! 
Am avut de jucat 2 partide cu un oponent din aceeasi grupa de puncte ca si mine, fiecare jucand pe rand cu alb, respectiv negru. 
In ambele partide s-a jucat Ruy Lopez urmat de un schimb rapid de piese pe centru fara un rezultat clar. In partida cu alb (prima tabla) echilibrul de piese s-a pastrat pana in final cand, la o singura mutare distanta de propriul mat, am intrat cu regina la h8: sah-mat.
In partida cu negru (a 2-a imagine), dupa ce s-a curatat centrul tablei, am intrat cu regina la b7,  au urmat o serie de sah-uri concluzionate cu o greseala fatala a oponentului. Se poate vedea marcat cu galben ultima mutare dupa care adversarul meu a cedat partida.

EL2012 R4: Team Germany vs Team Romania

Meciurile sunt in continuarea in desfasurare, scorul fiind de 122 la 107, cu aproximativ jumatate din partide disputate. Toate detaliile pot fi vazute aici:
http://www.chess.com/groups/team_match.html?id=102755

Niciun comentariu: